6. helmikuuta 2014

"Hyvää uutta vuotta"

Kuluneella viikolla tuli täytettyä taas vuosia. varsinainen juhlapäivä kului melko arkisissa tunnelmissa, 
lapset olivat sairaina, eikä kutsuttu ketään edes kahville. Kahvitellaan sitten vasta tulevana viikonloppuna.
Minun mies on todella huono keksimään mitään lahjoja kellekkään. Minä hoidan ykleensä sen puolen ja hän 
sitten vain minun lahjomiseni ja senkin usein hyvällä opastuksellani :) 


Tänä vuonna sain häneltä Novitan lapas- ja sukkalehdet, sekä kaksi kerää unelman pehmeää Sanders Garn Alpakka-Kasmir lankaa
pipoa varten, sekä tulppaaneita. Ihana oli lahja <3 

Itse itselleni sitten tilastin synttäreiden varjolla kameralaukun, -jalustan ja oppaan kamerani käyttöön. Nämä eivät olleet mistään kalleimmasta päästä olevia tuotteita, sillä sain ne kaikki kuudellakympillä :) Mutta eiköhän näillä nyt jonkin aikaa pärjätä. Kameralaukun etsintä oli muuten yllättävän vaikeaa ja kaikki kriteerit eivät nytkään täyttyneet. Halusin laukun johon mahtuu vähän muutakin kuin kamera ja olisi saanut olla ihan nättikin. No nyt mahtuu omistamani tarvikkeet, mutta kauneudella se ei ole pilattu.


2 kommenttia:

  1. Ja mä katoin heti että ompa nätti laukku, et harmi et ostettiin eilen mulle (eiku meille) ihan perus kameralaukku. Mä en oo vielä tutustunut noihin jalustojen hintoihin, mut mistä ostit omasi?

    VastaaPoista