21. maaliskuuta 2013

Lempikuvio


Minä tykkään tähdistä. Joo tiedän, että ne ovat  "menossa pois muodista", mutta mitä sitten. Pidin tähdistä jo ennen, kuin ne tullivat "muotiin". Olin siis epämuodikas aikaisemmin ja olen sitä taas pian. Minusta viisikulmainen tähtikuvio on klassinen ja yksinkertaisen tyylikäs. Olen koittanut hillitä liiallista kuvion käyttöä, mutta monesta kohtaa sitä meiltä löytyy. Muutamaan kohteeseen sitä on tulossa myös hieman lisää :) Yläkuvasta löytyy myös minun lempikirjain. Lapsena olisin halunnut, että nimeni olisi alkanut A:lla, mielestäni se oli ja on niin kaunis.

Wallpaper by ellos  Christy-tapetti, tummanharmaa
Kuva on Elloksen
Ellos Home Valkoinen Genna-laskosverho
Kuva on Elloksen


























Tähtikuvioista Ellokksen tapettia olen kaavaillut poikien huoneeseen yhdelle seinälle ja rullakappaa vaatehuoneen ikkunaan, siellä kun ei ole verhoa vielä ollenkaan. Olen odottanut, että jokin sopiva löytyisi ja nyt se taisi löytyä :)



















Ylläolevat tähtityynyt onkin tulleet jo esiteltyä aiemminkin. Jouluna täytyy olla paperiset valotähdet ikkunassa, tässä on yksi paperitähti myös sängynpäädyssä ilman lamppua koristeena. Meillä on tällainen päästävedettävä vanha sänky ollut pojalla käytössä monta vuotta. Se on aika erikois kokoinen, eikä siihen tietenkään löytynyt valmista päiväpeitettä, kun se on lyhyt 190cm ja leveä 106cm. päiväpeitteen koristeena tietenkin tähtikuvioinen kirjailu ja tähtityyny.

Alla ystäväni minulle tilauksesta valmistama metallinen koristetähti. Muutama tähtityyny lisää ja pöytäliina. Pöytäliinoja on kolme, siis kuuden hengen pöytään vastakkaisille paikoille tarkoitetut. Materiaalina on nahka ja toisella puolen liinaa vastakkaisissa kulmissa on brodeeratut tähdet. Ideat liinoihin sain, kun yövyimme Espoon Glo-hotellissa. Siellä ravintolassa, oli vastaavan tyyppiset, nahkaiset pöytäliinat. Kun päästiin kotiin reissusta, oli mentävä ostamaan nahkaa ja tehtävä omat liinat.
























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti